wtorek, 1 marca 2016

bye bye luty.

Przyznam szczerze, że bardzo się cieszę, iż luty mam już za sobą. Było wiele przyjemnych momentów, ale pogoda średnio nastrajała do czegokolwiek... Także poproszę jak najszybciej wiosnę!



Zielony koktajl, pychotka! Kotek chyba mniej lubi...


W poszukiwaniu nowej parki na wiosnę.


Takie piękne wnętrza restauracji :)


Ootd work.


Małe przyjemności :)


Trochę słońca...


Muzyczne wieczory...


Było pysznie!


Nowości - balsam pachnie cudnie! 


Loki...


Kwiaty są zawsze miłą niespodzianką :)


Malibu.


Ostatnio miałam okazję spotkać się z Mary Grace - bardzo miła i serdeczna osoba. Na swoim blogu napisała kilka słów Naszym spotkaniu - zajrzyjcie :) 



Herbatka. Pięknie podana, prawda?

15 komentarzy:

  1. Mi luty okropnie szybko minął :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... to chyba dobrze? bo bliżej już nam do cieplejszych dni ;)))

      Usuń
  2. Jaki jest skład zielonego koktajlu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jarmuż, pomarańcza, banan, gruszka i kiwi :)

      Usuń
  3. ale ten koktajl apetycznie wygląda :)

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne włosy <3 Zapraszam do siebie :* www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja też, dlatego postanowiłam wprowadzić je również u siebie ;)

      Usuń
  6. Ja też wyczekuję wiosny i liczę na święta będzie ciepło i słonecznie bo jak na razie to u mnie leży śnieg:(
    Uwielbiam produkty Organiqe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ciągle śnieg albo deszcz :( Organiqe wielbię od lat i lubię do nich wracać :)

      Usuń
  7. Jak dobrze, że luty już za nami! To oznacza, że wiosna tuż za rogiem! Miłego weekendu :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz włosy!!! Śliczne zdjęcia, herbatka cudnie podana i oby do wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń