poniedziałek, 14 marca 2016

przedwiośnie.

Weekendowa pogoda była na tyle wspaniała, że aż żal byłoby jej nie wykorzystać, aby spędzić czas na świeżym powietrzu. Słońce gościło u mnie od najwcześniejszych godzin sobotniego poranka. Jestem już bardzo stęskniona za ciepłymi promykami, także chciałam jak najwięcej chwil spędzić na zewnątrz. Był to idealny moment, aby wyprowadzić na spacer moje New Balance, które przeleżały całą zimę na strychu. Najwygodniejsze buty jakie mam w swojej garderobie. Bardzo je lubię i przyznam szczerze, że mam chęć na kolejny model - obecnie posiadam 996. Przeżyły już wiele prań i ciągle są w idealnym stanie. To była dobra inwestycja, także nie mam obaw przed kupnem kolejnej pary, bo wiem, że będę równie niezawodne. Szalik dostałam w prezencie gwiazdkowym i bardzo lubię jego kolorystykę. Natomiast kurtka wpadła mi w ręce zupełnie przypadkiem, gdyż była w tak przystępnej wyprzedażowej cenie, że aż żal byłoby jej nie zabrać ze sobą.

Będzie mi bardzo miło, jeśli dołączenie do mnie na Facebooku :)











kurtka - pull&bear / spodnie - pull&bear / buty - new balance / szalik - tk maxx




16 komentarzy:

  1. ja dopiero przymierzam się do kupienia NB, ale coś czuję że to będzie udany zakup :) świetna stylizacja, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj bez wątpienia, na pewno będziesz bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Super :) Szalik świetnie ożywia całość :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki były zamiar z szalikiem i fajnie, że się udało ;)

      Usuń
  3. Dużo osób chwali sobie właśnie te buciki, ja mam w tym samym stylu, ale z NIKE i też jestem zadowolona! Może skuszę się jeszcze do zakupu NB :)

    Emanuje od Ciebie dużo pozytywnej energii! :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kraciaste szaliki <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och bardzo zazdroszczę takiej wiosennej pogody i możliwości pospacerowania... Niestety we Wrocławiu leje i straszna szaruga :(
    Bardzo oryginalny kolor New Balance, takich jeszcze nie widziałam aczkolwiek są mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie też będzie zaraz dużo słońca ;)

      Usuń
  6. Szalik wiedzie tu prym:) Ty też po słonecznym weekendzie widzisz dziś... śnieg za oknem?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śnieg? był i się szybko zmył, całe szczęście ;)))) teraz piękne słońce :)

      Usuń
  7. świetna kurtka i adidasy, uwielbiam sportowe obuwie:)
    zapraszam w wolnym czasie:)!
    www.mesmerizefashion.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj... z kurtką ostatnio nie mogę się rozstać ;)

      Usuń
  8. Ale masz piękny nagłowek bloga. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo cieszę się, że ktoś wreszcie to dostrzegł ;))

      Usuń