niedziela, 2 kwietnia 2017

bye bye marzec.


Marzec zaczęłam od wizyty u fryzjera. 


Sobotnie poranki. 


Najpyszniejszy makaron z łososiem. Jeśli jesteście z Łodzi bądź okolic to polecam Wam w Galerii Łódzkiej Italia Lody Caffe, wspaniała włoska kuchnia. 


Moja stylizacja została wyróżniona przez HOT Modę i opublikowana w kwietniowym wydaniu. Bardzo miło. 


Dzień Kobiet. 


Wiosna wszędzie.


Najwspanialszy urodzinowy weekend... 


Przyznam szczerze, że tej wiosny jestem zachwycona tym co można znaleźć w sklepach. 90% rzeczy odpowiada mojej estetyce i upodobaniom... Koronki, kwiaty... subtelnie i kobieco. 
Robi się niebezpiecznie... ;)


Książka zawiera masę fantastycznych przepisów. Dodatkowo jest pięknie wydana. 


Spacerów nie ma końca. Jest pięknie. 

22 komentarze:

  1. A kwiecień przywitał nas istnie letnio i gorąco :)
    Makaron z łososiem mniamiiii :D
    piękne kwiatuszki <3
    i gratulacje stylowki w HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten Twój marzec! Ile ciekawych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu, gratuluję wyróżnienia :-). A "Zielone koktajle" uwielbiam, ale to już wiesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam przeróżne koktajle, ale często nie mam na nie pomysłu. Dobrze, że się dowiedziałam o książce z przepisami!
    Czy są tam zdrowe przepisy? Takie warzywno-owocowe? Czy nie bardzo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara wobec tego polecam Ci książkę. Znajdziesz tam same smaczki :) Książka zawiera same zdrowe przepisy.

      Usuń
  5. Gratuluję "małego" sukcesu w Hot Moda. ;) I bardzo ładna fryzura - dobrze widzę, że to delikatne sombre? Czy po prostu światło tak padało przy zdjęciu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyglądasz na tym zdjęciu :) Gratulacje, nie wiedziałam, że zostałaś wyróżniona :) Ostatnio powróciłam do picia świeżo wyciśniętego soku z warzyw i owoców, jest pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia dziękuję :) Oj tak, wiosną idealnie takie soki i smoothie smakują ;) Uściski :*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Justyna super, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł na post, fajne zdjęcia. :) Ta książka z koktajlami bardzo kusi. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ! Gratulacje wyróżnienia ! :) Zazdroszczę i powodzenia w dalszym rozwijaniu :) Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia. :) To był naprawdę udamy miesiąc. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie miesiąca!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń