czwartek, 1 czerwca 2017

bye bye maj.

Bardzo się cieszę, że w maju mój blog obchodził swoje drugie urodziny. Prowadzenie swojego miejsca w sieci to świetna sprawa. Dzięki temu poznałam masę wspaniałych ludzi, nauczyłam się wielu nowych rzeczy, ciągle się rozwijam i poznaję nowe zakamarki tego świata. Cieszę się, że moje posty są przez Was tak dobrze odbierane, gdyż poświęcam im dużo czasu.
 Jest to niesamowicie budujące i motywujące do dalszego działania. Wspaniale jest mieć tyle dobrych dusz w swoim otoczeniu. Dziękuję! 


Smakowita sobota. 


Takie widoki tuż za domem. Fajnie jest mieszkać na wsi. 


Miła niespodzianka. 


Smoothie idealnie dopasowane do butów ;) Ależ to pycha! 


Słoneczne popołudnie. 


Majowa lektura. 


Uwielbiam takie klimatyczne restauracje. 


Sushi w dłoń. 


Idealnym zakończeniem miesiąca były moje imieniny. 


I piękne prezenty od bliskich. 

17 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia , bardzo lubię takie wpisy gdzie jest dużo zdjęć :)
    Zazdroszczę mieszkania na wsi :3

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wsi mieszkam od 10 lat i na początku ciężko mi było się przestawić, ale dziś dostrzegam więcej zalet, niż wad... ;)

      Usuń
  2. Fajne migawki, super że tak wciągnęło cię blogowanie!

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne inspiracje, ja rowniez mieszkam na wsi i maj byl przepiekny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten Twój maj! A ja nawet nie wiem, kiedy zleciał mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego mam nadzieję, że czerwiec będzie dla Ciebie łaskawszy i będziesz mogła się nim nacieszyć ;)

      Usuń
  5. Dmuchawce! Ależ bym się zanurzyła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta restauracja w moich klimatach, piękne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tak lubię maj.....
    Piekna ta restauracja, tez lubie takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę chwil spokoju w maju, mój był tak intensywny, że nie do końca wiem, gdzie mi czas uciekł. Gratuluję tak długiego stażu w blogowaniu i życzę kolejnych, jeszcze lepszych lat :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ulvinde
    http://ulvinde.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze zyczenia z okazji drugich urodzin, dalszego rozwoju i jeszcze wiecej inspirujacych wpisow. Moj blog w czerwcu rowniez konczy 2 lata :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny złotokap :) U mnie mróz w tym roku zniszczył na balkonie wistarię :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto emanuje dobrą energią, ten przyciąga dobre dusze do siebie :-) Fajnie, że jesteś, że prowadzisz ten blog i konto na Instagramie. W morzu "białych", identycznych kont instagramowych, na których dominują ikeowskie dodatki, Twoje konto jest absolutnie zachwycające! Podobnie wpisy tutaj, na blogu. Konsekwentnie we własnym stylu i bardzo inspirująco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się rozpłynęłam... Jest mi przemiło czytać takie komentarze! Dziękuję z całego serca ;)

      Usuń