niedziela, 5 listopada 2017

bye bye październik.

październik-kobieta-łódź-moda

Takie małe smaczki nadają klimatu całemu wnętrzu. 

kobieta-fryzura-prostewłosy

Idealny moment na wizytę u fryzjera. Moje włosy po lecie są zawsze w kiepskiej kondycji po słonecznych kąpielach, ale już wszystko wraca do normy. Jedyny plus to naturalne, posłoneczne ombre ;) Swoją drogą... może pora na zmiany... Marzy mi się blond... ;)

zegarek-fossil-polska-kobieta-moda

Długo szukałam swojego idealnego zegarka i bardzo się cieszę, że mój wybór padł ostatecznie na model Fossil. Bardzo lubię design tej marki.


Podróże małe i duże. Kawa o 5 nad ranem... Czego nie robi się dla bliskich ;)


Jesienne spacery.


Ostatnio bardzo polubiłam się z kosmetykami tołpa. 


Smak zdrowia. Nowa pozycja w mojej biblioteczce. 


Folkstar nowe miejsce na mapie Łodzi. Jeśli lubicie ludowe akcenty, to koniecznie zajrzyjcie do sklepu. 


Znajdziecie tam wiele intrygujących rzeczy. Mnie od razu do gustu przypadła herbata...


... i kubki. Wiadomo ;)


Dostałam zaproszenie na Łódź Young Fashion. Nowe wydarzenie modowe, które współtworzy miasto Łódź i Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi. Super pomysł, pokazy mody na wysokim poziomie. Idealny event dla wszystkich fanów mody. 


Odpowiednia pielęgnacja działa cuda. Taki skręt miałam chyba ostatnio 10 lat temu. Teraz żałuję, że tak późno wdrożyłam w życie nowe kosmetyki do włosów i zasady odnośnie ich pielęgnacji. Taki efekt uzyskałam po pierwszym myciu. Mam nadzieję, że efekt z kolejnymi dniami będzie jeszcze lepszy. 


Kolory jesieni.


Kolejny nowy kubek... ;) I pyszna herbatka. Bardzo intensywny smak. 


Pięknie wydana książka. 


Zakupy w roli stylistyki ukochanego ;) I nowa spódnica. Jest boska! Mam nadzieję, że niebawem uda mi się pokazać ją w nowym poście. 

A Tobie jak minął październik? Daj znać, jestem bardzo ciekawa. Uściski!

34 komentarze:

  1. Zastanawiam się właśnie nad zakupem zegarka FOSSIL i coraz częściej przekonuję się do herbat, aktualnie mięta skradła moje serce :) miłego listopada!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz już wybrany jakiś konkretny model? Lubię bardzo połączenie mięty z melisą :)

      Usuń
  2. Spódnica faktycznie boska ;)
    Ja jeszcze nie zrobiłam porządku z włosami po lecie, a muszę, bo moje końcówki wołają o pomoc! Ale ja zamiast nad rozjaśnieniem myślę nad przyciemnieniem... Blond trochę niszczy włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo podobają mi się takie długości :) Niestety, blond niszczy włosy, ale strasznieeee mi chodzi po głowie jakaś zmiana koloru :) Pewnie upłynie trochę czasu zanim faktycznie się zdecyduję :)

      Usuń
  3. Świetne podsumowanie i rewelacyjne zdjęcia :) Życzę Ci równie pięknego i interesującego listopada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta dla Ciebie również przyjemnego listopada ;)

      Usuń
  4. I takie podsumowania podsuwają człowiekowi nowe pomysły. Wspaniały miesiąc za Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli udało mi się do czegoś Cię zainspirować, to bardzo się cieszę :)

      Usuń
  5. Jakie masz piękne włosy... też mi się takie fale marzyły, a wyszła spalona włoszka :/ i teraz muszę ścinać... zainteresowałaś mnie tym Łódź Young Fashion, muszę poszperać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... może wobec tego spróbujesz je reanimować po obcięciu? Jeśli masz podatne włosy na kręcenie, to myślę, że jeszcze nic straconego ;)

      Usuń
  6. Piękny październik! Bardzo klimatyczny i Ty taka piękna...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rowniez widze u Ciebie byl bardzo inspirujacy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, jesień to moja ulubiona pora roku ;)

      Usuń
  8. Bardzo lubię herbaty Tekkane :) ciekawy był Twój październik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Włoski masz śliczne i bardzo Ci w nich do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze piękne zdjęcia :-) widzę, że październik był bardzo udany :-) pięknie Ci w prostych włosach, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz boskie loki!!! Marzą mi się takie, ale moje włosy za nic nie chcą się skręcić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji włosów? Masz podatne włosy na kręcenie? :)

      Usuń
  12. piękne zdjęcia! Październik musiał byćdla CIebie wyjątkowy! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bylam niedawno u fryzjera - ale takiego cudownego skrętu jak u Ciebie mogę tylko pozazdrościć;) Do Folkstar muszę się koniecznie wybrać - na szczęście mam go calkiem niedaleko, we Wroclawiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, dużo pięknych rzeczy można tam znaleźć :)

      Usuń
  14. Jestem oczarowana jesiennymi zdjęciami, zegarkiem, spódnicą, a przede wszystkim Twoim zdjęciem w przepięknych lokach (y) Niesamowicie Ci one pasują. Te okulary to tzw. "lenonki"? Pasują świetnie do stylizacji i Twojego kształtu twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika bardzo dziękuję ;) Pielęgnacja loków jak się okazuje to nie taka łatwa sprawa. Okulary leonki, zerówki :)

      Usuń
  15. Jakie masz piękne sukienki na zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory kwiatowe ostatnio u mnie dominują :)

      Usuń
  16. Piękne Twoje włosy i sukienka w maki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie miałaś :)
    Ja się z Tołpą nie polubiłam, ale ostatnio otrzymałam od nich dość sporo kosmetyków, więc mają szansę zmienić moje zdanie na ich temat:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również lubię produkty Tołpy, aczkolwiek czasami można trafić u nich na bubel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina co się u Ciebie nie sprawdziło? :)

      Usuń