piątek, 7 lipca 2017

bye bye czerwiec.


Kochani, nie wiem kiedy minął czerwiec, ale był to dla mnie bardzo pracowity miesiąc, dlatego na blogu taka cisza, nad czym bardzo ubolewam. Mam nadzieję, że lipiec będzie dla mnie łaskawszy i uda mi się powrócić do regularnego blogowania. Na początek kilka migawek z minionego miesiąca. 


Kwiaty zawsze cieszą.


Zdecydowanie ulubiony kolor na letni czas. Uwielbiam tę pomadkę! 


Chwila relaksu na łonie natury. 


Namiastka nadmorskiego klimatu w lokalnej kawiarni. 


Weekend w Olsztynie. Zachód słońca nad jeziorem Ukiel. Pięknie!


Klimatyczna herbaciarnia. 


Miłość od pierwszego wejrzenia ;) 


Smakowite wieczory. 


Weekend w Kołobrzegu. Wietrznie i deszczowo, ale i tak warto było spędzić kilka chwil w nadmorskim klimacie. 


Port. 


Świętowanie urodzin najbliższych. 


Pięknotki. 

13 komentarzy:

  1. Ta herbaciarnia mnie urzekła! Coś pięknego!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest wyjątkowo ładnie urządzona :)

      Usuń
  2. Ale świetne te nadmorskie budki! :D Podasz namiary? A tak na marginesie to podziwiam, że chce Ci się tak daleko jechać tylko na weekend :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikola to kawiarnia Niebieskie Migdały w Łęczycy :)

      Usuń
  3. Jakie piękne piwonie! Masz bardzo klimatyczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina bardzo się cieszę, że Ci przypadły do gustu ;)

      Usuń
  4. Piękny czerwiec miałaś- albo potrafisz łapać chwile i dokumentować je. Albo jedno i drugie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pomadki loreal :) nie wiem nawet, czy nie mam takiego samego koloru :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne, to prawda ;) Ten kolor jest idealny do codziennego makijażu ;)

      Usuń
  6. Madziu Kawiarnia I herbaciarnia bardzo w moim stylu :). Czyli jednym słowem czerwiec Udany. Zdjęcia interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia takie klimatyczne ... a te półmiski w róże na drugim planie ? zakochałam się ! <3

    OdpowiedzUsuń