wtorek, 1 sierpnia 2017

bye bye lipiec.


Moja pierwsza beza - jestem z siebie baaaardzo dumna. Wszystkim domownikom smakowała. 


Wspaniały weekend.


Przerwa na kawkę. 


Piękny prezent od Marie Zelie. 


Usta. 


Nowe odkrycie - kokosowy Mangnum <3


Romantyczne uliczki. 


Takie smaczki jak zwykle tylko w TK Maxx. 


Nowe kolory do kolekcji. 


Piękne róże. 


Miejsce idealne na cappuccino. 


Kwiatowe love.


Łódź pełna urokliwych miejsc. 


Działka. 


Weekendowy relaks. 


Smacznego. 


Wakacyjny zestaw. 

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Daria mam nadzieję, że skusisz się na przygotowanie w domu ;)

      Usuń
  2. Te ciasto wygląda przeapetycznie <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i zwięzłe podsumowanie miesiąca :) Widzę, że super miałaś lipiec. Pokaźna beza, z chęcią bym taką zjadła :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Lipiec był baaardzo miły ;)

      Usuń
  4. Piekne fotele *.* Bardzo inspirujace zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała kawiarnia jest urządzona ze smakiem ;)

      Usuń
  5. O mamusiu jak wspaniała beza, aż ślinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beza jak na pierwszy raz wyszła doskonale ;) Mam nadzieję, że kolejnym razem wyjdzie równie dobrze ;)

      Usuń
  6. Świetny mix zrobiłaś ;)
    Muszę powiedzieć, że beza robi wrażenie ;)
    Zapraszam do mnie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/08/wishlista-z-nowosciami-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą cudną bezą narobiłaś mi smaka i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie posty :) Uwielbiam bezę z owocami i zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tę bezę widziałam na Insta, przecudownie wygląda! Ładny zegarek na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! moja beze nigdy nie była taka śliczna.

    OdpowiedzUsuń